kvällsupdatering..

heej. ja nu kommer ett lite längre inlägg tror jag väl. Idag så vare ju skola. och v 42 har vi so prov,matteprov och jag ska göra spanska provet då också.. sen så veckan efter de måste jag göra engelska provet och då har vi teknikprov också.. känns tungt inte fatt jag tror att jag inte klarar de. men kul att sitta och göra tusen prov på typ två veckor. jag menar 5 prov på två veckor är faktist inte helt normalt. men så är det att gå på pluggis skola. men jag får väl hoppas att lärarna gör sitt jobb och gör mig riktigt smart nån gång.

aja sen så for jag med mina kära vänner till stallet. och mockade, packade hö och fyllde vatten, hon fick vila idag eftersom att jag tror att hon fick lite hjärngymnastik igår på träningen. men jag tror faktist att hon lärde sig något igår. sen så åt jag, sen kollade vi på storhästarnas träning. det gick bra för dom flesta, men det märks att det är början på innesäsongen och att inte så många har vant sig.men det var faktist riktigt roligt att kolla på lite större pollar.

sen när jag kom hem pluggade jag lite spanska eftersom att vi har gloser tills imorgon. sen blir det väl att kolla vilka som går vidare i idol och sen sussa:) för jag måste upp astidigt imorrn fatt jag ska typ på sukhuset 07.30 sjukt tidigt tycker jag men det är väl bara att göra som dom säger till mig.

jag saknar kommentarer här på bloggen tryck er in och skriv ngn rad så blir jag glad :)



jaa en bild på mig


också slänger jag in en bild på min söta polle som behöver ett smeknamn, någon som har ngn idé?

/emelieB

Kommentarer
Postat av: Tova B ;)

Vad heter hon i helnamn då? kanske kan komma på något därifrån ;)

2009-10-01 @ 06:52:22
Postat av: Anonym

va hetr pollen då?:)

2009-10-01 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0