KISSIE

hallå hur ytlig är inte kissie ? det här är från hennes blogg och det är vad som krävs för henne för att man ska ragga på henne ungefär vad hon kollar efter.. hur gammal är hon 3 eller ?


1, Va rik,
Ja visa att du har pengar, jag älskar pengar! Hur man gör det..? Jo har dyra kläder, snoffsig perfym och skryt om din lägenhet på Stureplan/Östermalm. Hus på Lidingö är OK om du är 30 och kan erbjuda mig det en 20 åring inte kan.. ;)

2,Drinkar

Kissie  alkohol, make me drunk and make yourself beutiful! ;)

3,Röda byxor!

Åh bättre än backslick, belive me! Ingenting skriker brat mer en detta ;)

4,Prata gärna om hur imponerad du är över min blogg!

Du älskar att du står och pratar med mig, för jag är ju känd..? Alla ska vilja synas, and with me you will baby!


jag menar äre de man söker hos en kille ? pengar och sånt det är äl ändå insidan ?


Usch synd att hon inte ens är fin heller.. Ser ut som om hon har någon fel på huden eller något, iallafall när hon är så mörk i ansiktet i jämförelse mot resten av kroppen,

detta gör mig sjukt arg


Kommentarer
Postat av: Ida

jag tror inte hon är så ytlig och dum som hon verkar, det är nog bara en sida hon visar för att bli mer intressant och få fler läsare.. ;D eller?

2009-09-29 @ 21:44:40
URL: http://idagodin.blogg.se/
Postat av: emeliebergh

joo. jag vet, men asså hon sa ju de när hon var med i vakna med the voice , och hon verkar ju ha mkt kompisar så jag fattar de , men stör mig på de så sjukt mkt ;)

2009-09-29 @ 22:28:15
Postat av: maja

fondaiton och fult läppstift är nog de enda hon ärskar, de ser ut så iaf!;|

2009-10-01 @ 21:44:19
URL: http://majaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0