anna anka

jag fattar inte vad denna kvinna tänker med. Asså jag menar på vilket jäkla konstigt sätt ser hon på människan? Inte ens hennes barn får leva riktigt och göra som dom vill, eller snarare ha egna viljor utan att hon ska få ett utbrott. Såg det på tv för ett tag sen, hon tog sina barn till en modell grej asså en sån här som tar ut vilka som ska bli modeller.eller vad man ska säga. Hennes son sa ; jag vill inte att dom ska ta kort på mej. Då brann det för henne hon skrek: Dom ska ta kort på dej, du får inget godis ingen glass du får ingenting om du inte låter dom ta kort på dej. Han var ledsen men jag har för mig att stackarn fjorde som mor sa .. Men jag tycker så synd om sånna barn som inte får göra det dom själv vill. Hon som lixom bara lever på hennes mans pengar , och jag tycker inte att hon verkar som att hon är särskilt smart. Fast jag vet inte om hon gör till sig i de där svenska Hollywoodfruar, och i allt hon vare med i på sista tiden. Och allt dom skrives i media om henne. Jag känner att jag verkligen sitter här och skriver massa om massa kändisar som jag inte vet mkt alls om. Men nu har jag fått ut mig de...


Det blev inge plugg idag. Men jag har ju imorrn att plugga på spanskan och engelskan är ju tills på fredag. Så jag hinner ju. Jag ska verkligen försöka att göra bra intryck på lärarna nu  början. Så kanske jag kan fjäska in mig lite. Om jag pluggar nu i 7:an så kanske dom kommer ihåg de i 9;an fast jag vet inte.. Aja det här blir sista inlägget idag. Borde snart gå och lägga mig eftersom att vi ska upp tidigt imorrn och släppa ut pollarna i stallet. Vi bytte med Evelina dom har egentligen imorrn och vi på Torsdag men jag ska till sjukhuset och röntga ngt i munnen på Torsdag morgon kl 07.30:O Så då hinner vi ju inte. Jag förstår faktist inte hur jag ska orka kliva upp så tidigt eftersom att jag måste fixa mig innan vi åker dit. För jag måste ju på skolan direkt efter..




En gammal bild på mig, från när jag hade blont hår.

/ emelieB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0