19.00

Hej alla bloggläsare , haha nerå skoja bara.

Jag är jätteglad idag. Min ponny va helt underbar på träningen, och det börjar faktist kännas att det här kan bli riktigt bra tillslut;). Hoppas de iallafall. Nu tänker jag skryta lite om att jag faktist hade alla rätt på mitt kemi prov. Wihooo! Nästa vecka så ska vi ta något brännarcertifikat. Snart så blir det plugg för mig idag igen. Jäla pluggskola, engelska och spanska måste ju ligga i nu eftersom jag missar lektioneer, ett spanska prov och ett engelska prov nästa vecka och jag vill ju gärna ha bra på de. Jag har nyss ätit lyxmiddag. Sen så blire plugg och tv.

                                                       

                                                            Så såg jag ut idag :)


Kommentarer
Postat av: Din kusse;)

Ska du ha ditt spanska prov på Tisdag?:D1 vecka till Ljungby!!!!!:D:D

2009-09-29 @ 20:43:43
Postat av: emelie

nej jag ska ha mitt spanska prov veckan efter ljungy , asså när vi kommer hem :p när ska du ha ditt franska prov ?

2009-09-29 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0