uppdaterarn

hej. idag var jag i skolan, i morse innan skolan så var jag ju på sjukhuset. det gick fortare än jag trodde att det skulle göra. men det gjorde ju inget för mig då hann jag ju till skolan. första timmen hade vi gympa och vi sprang spåret uscha jobbigt.sen efter skolan åkte jag till stallet mockade och de . och ni som kommenterade de andra inlägget , hon heter Shutterfly i helnamn.

 tog jag bussen ut till timrå för att kolla på timrås match med min bästa vän den enda som förstår mig riktigt :) jag träffade en snygging där, hihi det var faktist riktigt roligt där.- jag träffade roligt folk.. hihi och imorgon kommer linnea till mig och då tror jag att vi drar på bite line och myser :) och bara tar det lugnt. hihi aja ett kort inlägg idag men nu kommer bilder :)<3



jag älskar dej



hockey.



och det får avsluta med en bild på mej :)

/ emelieB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0