kvällsupdatering..

heej :) nu idag så har vi varit på birsta för jag skulle kolla på jacka. men jag hittade ingen som föll mig i smaken så det blev inget köp, men nu har jag nästan bestämt mig till att köpa en svart fjällräven :) som jag velat ha så länge. men jag kan inte bestämma mig blå eller svart. fast jag tror att jag kommer lessna på en blå. så det blir nog en svart. men nog om det

sen åkte vi till coop för mamma skulle handla och då köpte vi 1,5kg godis fast vi har typ inte rört de :P haha :)
 
när dt började regna gick vi ut och gungade :) hihi och vi pratade lite om allt mellan himmel och jord. jag är så otrloligt glad att jag har linnea, för hon förstår mej så bra, och vi har kollat på home alone, men nu sitter vi och kollar på csi miami det är faktist bra:) nu kommer lite bilder



är vi lik varandra ?



kommentera gärna ;)



jag älskar dej mitt mongo



jaa det var bilder från förut när vi var ute och fotade på morgonkvisten ;)



en sån blir det nog :) dock en dålig bild

/emelieB

Kommentarer
Postat av: jossan wengelin

fina bilder :)

2009-10-05 @ 23:14:23
URL: http://wengelinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0