kvällen :)

nu har jag tjockat i mig lite av godiset som vi köpte igår, sen har jag suttit med mamma och kollat på kommisarien och havet de var faktist riktigt bra, mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara , synd bara att det här va sista avsnittet för jag har inte kollat på något avsnitt innan, nu vill jag gärna ha tips på något tv-program, 

imorgon blir det skola, och stallet , sen så måste jag städa garderoben :) jag städade och möblerade om mitt rum förut, tyckte faktist att det blev bättre, men jag lär ju lessna om ett tag men än så länge är jag nöjd, men nu måste jag typ köpa en fåtölj som jag kan ha i hörnet. har hittat några på ikea som faktist kan vara ett alternativ, imorgon har vi orienteringsprov som kommer att gå jättedåligt för mig eftersom att jag inte ens vet vilket håll man ska hålla kartan åt,..

jag och min kära vän emeliehellberg har inte haft det så bra på sista tiden, men nu tror jag att vi har löst de , så jag är faktist lite extra glad för de, jag älskar dej


/emelieB

Kommentarer
Postat av: majjsemelie

jag älskardig gullet :)<33

2009-10-04 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0