halleloljah :)

heej alla :) dåligt uppdatering jag vet, men först va de Ljungby sen så massa plugg,. aa och jag har haft tre prov den här veckan, tror faktist att de har gått ganska bra på dom flesta:) och imorgon har jag so prov som jag inte kan ett enda dugg på, men jag ska plugga mkt ikväll, imorse försov jag mej sjukt mkt, höll på att dö trodde seriöst att jag skulle komma för sent, men jag klarade mej, rekord att kliva upp fem i åtta när man börjar skolan tjugo över,  sen på skolan vare drygt som vanligt, kom faktist på en bra dans på dansen :) sen efter skolan åkte jag till stallet, red lite och fixade allt de andra, de va riktigt kallt
de känns verkligen att de håller på att bli vinter,

och igår pimpade jag min ridhjälm :)
se resultatet på min bilddagbok: emelieberghhh.bilddagboken.se

min älskade syster har blivit sjuk, jag tycker riktigt synd om henne <33 puss

jag saknar dej bästavän<33
/emelieB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0