bajjjs

heej, nu har jag vare i stallet igen städat lite och fixat klart tills vi åker :)
men nu ska jag berätta en sak, min mobil är död, helt döödd, någon som vill köpa en ny till mig ? jjag är öppen för förslag, jag lovar, vad som helst är ju bättre än ingen allls, reastinpeace, och nu behöver jag pengar för att köpa en ny, så jag kan gärna städa någons rum och få pengar :Phaha men jag är desperat, eftersom att vi åker till ljungby om typ en dag och vilket innebär 10 timmar i bild dit och 10 timmar hem UTAN MOBIL :O hur ska jag klara mej ?:O jag vill fan bara gråta jag klarar mej inte !!! BAJJS

Kommentarer
Postat av: emelie

men majjs, stackare :O

2009-10-05 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0